Olemme kehittäneet palautteenhallintaratkaisumme vastaamaan eri toimialoilla toimivien yritysten tarpeita. Vankka osaamisemme näkyy niin teknologiaratkaisun kuin asiantuntijapalvelumme tuomissa hyödyissä. Raportointityökalun avulla yhdistetään asiakaspalautetieto selkeiksi toimintokohtaisiksi mittareiksi, joiden avulla liiketoimintaa pystytään systemaattisesti kehittämään.
Palvelukonseptimme avulla tunnistetaan liiketoiminnalle kriittiset asiakaskohtaamiset ja tuotettua tietoa hyödynnetään eri toimintojen kehittämiseksi. Tietoa haetaan reaaliaikaisesti yksittäisistä asiakaskokemuksista ja tieto on verkkopohjaisen ohjelmistopalvelun avulla saatavissa koska tahansa ja missä tahansa. Osana kokonaisratkaisua ovat toimialakohtaiset asiakaspalautejärjestelmät, jotka on kehitetty yhteistyössä toimialan johtavien yritysten kanssa.
Varaa esittely tai ole meihin yhteydessä, autamme mielellämme!
Erityisosaamistamme on:
Asiakaskokemuksen kehittäminen
Asiakaskokemuksen kehittäminen asiakasdatan perusteella
Asiakastyytyväisyyden kehittäminen
Myyntiprosessin tehostaminen
Myynnin alkuvaiheiden tehostaminen